-
Als ik als aantal 1 kies bij een stof, hoeveel meter krijg ik dan?
-
Op onze product pagina betekent het aantal dat u kiest ook het aantal rollen is dat u bestelt. Dus als u bij een rol van 50 meter een 1 selecteert, krijgt u 1 rol van 50 meter in uw mandje.
-
De chat-medewerker reageert niet.
-
Onze chatmedewerkers doen hun best om alle klanten zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Het kan soms, helaas, een aantal minuten duren voordat u aan de beurt bent. Mocht u geen tijd hebben om te wachten, stuur dan snel even een mailtje naar [email protected] en we zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
-
Hoe moet ik mijn stof wassen?
-
We hebben bij de meeste van onze stoffen een maximum was temperatuur gezet. Mocht u twijfelen over hoe u de stof moet behandelen, neem dan even contact op met onze klantenservice.
-
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
-
Onze klantenservice kan op 3 manieren bereikt worden.
E-mail: De klantenservice is per mail bereikbaar via [email protected]
Chatfunctie: Onze medewerkers zijn tussen 9:00 - 17:00 ook bereikbaar via de chat.
Telefoon: U kunt ons telefonisch bereiken op 085-1124329
-
Ik heb meer dan 2 werkdagen geleden besteld, maar nog niks ontvangen.
-
Er zijn 3 mogelijkheden:
U heeft een bankoverschrijving gekozen en betaald
Wij sturen de bestelling pas uit zodra de betaling binnen is. Er kunnen 1-2 werkdagen overheen gaan voordat dit verwerkt is. Is het langer dan 2 werkdagen geleden dat u het geldt heeft overgemaakt, neem dan even contact op met de klantenservice.
U heeft een bankoverschrijving gekozen en nog niet betaald
Wij sturen de bestelling pas uit zodra de betaling binnen is.
U heeft de bestelling direct betaald en nog niks ontvangen
Als u de bevestigingsmail en factuur heeft ontvangen is de bestelling goed gegaan. Het kan soms door drukte of vertraging van voorraad levering een aantal dagen langer duren. Mocht u de stof snel nodig hebben, neem dan even contact op met de klantenservice.
-
Ik heb mijn stof met spoed nodig. Hoe weet ik zeker dat ik het op tijd binnen heb?
-
Als u de stof voor een bepaalde tijd binnen wilt hebben, is het altijd even handig om contact op te nemen met onze klantenservice. Zo kunnen wij de medewerkers in het magazijn inlichten over de spoed.
-
Ik kan de juiste stof of het motief dat ik zoek niet op de site vinden.
-
Het kan voorkomen dat de stof die u zoekt of het juiste motief (nog) niet op onze site staat. Neem even contact op met de klantenservice, want wij kunnen deze stof 99% van de gevallen alsnog aan u leveren.
-
Ik wil mijn stof retour sturen, kan dat?
-
We hebben 2 verschillende soorten producten: gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde producten.
Gepersonaliseerde producten: Deze producten kunnen niet retour gestuurd worden zolang de juiste kleur en stof geleverd is. Hieronder vallen bijzondere maten rollen op aanvraag en outletstoffen.
Niet-gepersonaliseerde producten: Deze producten kunnen retour worden gestuurd. Dit zijn producten die in 1 keer op onze site te bestellen zijn, dus de standaard maten rollen. Hoe dit moet kan je terugvinden op onze klantenservice pagina. De verzendkosten zijn hierbij wel voor eigen rekening.
-
Ik wil mijn stof ruilen, kan dat?
-
We hebben 2 verschillende soorten producten: gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde producten.
Gepersonaliseerde producten: Deze producten kunnen niet geruild worden zolang de juiste kleur en stof geleverd is. Hieronder vallen bijzondere maten rollen op aanvraag en outletstoffen.
Niet-gepersonaliseerde producten: Deze producten kunnen geruild worden. Dit zijn producten die in 1 keer op onze site te bestellen zijn, dus de standaard maten rollen. De verzendkosten zijn hierbij wel voor eigen rekening. Onze klantenservice loopt u graag door het ruil-proces.
-
Kan ik een staaltje bestellen?
-
Staaltjes kunt u gemakkelijk aanvragen via onze website. Als u op een door u gewenste stof klikt, ziet u onder de rollengtes die wij aanbieden de optie: 'staaltje aanvragen'. Hier kunt u gemakkelijk 5 stalen gratis aanvragen.
-
Kan ik mijn stof in de droger doen?
-
Wij adviseren eigenlijk voor al onze stoffen om deze niet in de droger te doen. Wilt u toch graag de droger gebruiken, neem dan eerst even contact op met de klantenservice. Die kunnen u eventueel de juiste instellingen meegeven om het risico van krimpen en kleurvervaging te minimaliseren.
-
Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.
-
Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heeft u de track & trace meer dan 2 werkdagen geleden ontvangen en nog steeds uw pakket niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Wat is het retouradres?
-
Ons retouradres is:
Rollenstof.nl
Prisma 100, Unit B8
Sliedrecht, 3364DJ
-
Wat is jullie levertijd?
-
Wij proberen bestellingen altijd binnen 24 uur te verzenden. Bij de verzending werken wij samen met PostNL. Nadat het pakket is aangeboden bij PostNL wordt dit meestal binnen 1-2 werkdagen bij u thuis geleverd. Bij levering van bestellingen zult u vanuit PostNL een email krijgen met Track and Trace code, zodat u het pakket kunt volgen. Mocht er vertraging zitten op de verzending vanuit ons magazijn, zullen wij u per mail op de hoogte brengen. Bij de verzending van stalen werken wij met brievenbusenveloppen. Deze zijn niet voorzien van Track and Trace. Ook de stalen zullen binnen 1-3 werkdagen thuis geleverd worden. Mocht u binnen deze tijd de stalen nog niet hebben ontvangen? Stuur dan even een email naar [email protected], zodat wij dit voor u na kunnen kijken.
-
Wat voor stof heb ik nodig?
-
Het komt voor dat klanten soms niet precies weten welke stof ze nodig hebben voor de toepassing waarvoor ze het willen gebruiken. Als u twijfelt, neem dan contact op met onze klantenservice. Die helpt u met alle plezier aan de juiste stof voor de juiste toepassing.